Verjaardag, Roadtrip, Feestjes en Thomas! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Walet - WaarBenJij.nu Verjaardag, Roadtrip, Feestjes en Thomas! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Walet - WaarBenJij.nu

Verjaardag, Roadtrip, Feestjes en Thomas!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

23 Oktober 2010 | Aruba, Oranjestad

Dag lieve allemaal!

Nadat ik van Thomas te horen heb gekregen dat mijn reisverslagen een beetje magertjes werden ga ik er nu maar weer eens voor zitten om iedereen up to date te krijgen!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle lieve reacties op mijn verjaardag. Ondanks het feit dat ik aan de andere kant van de wereld zit heb ik me ontzettend jarig gevoeld! Ik ben niet de enige die jarig is geweest. Hier op Perle d'Or lopen heel erg veel oktoberkindjes rond! haha. Florentine was 7 oktober jarig. Om dat te vieren zijn we gezellig naar de Paddock geweest en hebben we om 0:00 uur twee mini-flesjes moet & chandon open geknald. Als een stel echte gooische meisjes over de boulevard naar de Paddock! Eenmaal in de paddock ging Floor (zoals de traditie voorschrijft) te water met nog een aantal andere mensen. Ook zijn we heerlijk uit eten geweest bij Pinchos, een superleuk grill-restaurant op het water. Op mijn eigen verjaardag heb ik het heerlijk rustig gehouden. Om 0:00 uur begonnen mijn vriendinnetjes voor mij te zingen in de bar en kreeg ik al cadeautjes! (Een hele mooi ring!) Daarna lekker gaan slapen en de volgende dag allemaal lieve dingetjes uit Nederland op bed (Een prachtig horloge van mama en kitty, een supermooi boek van mijn schoonouders een ketting en het laatste seizoen van de beste serie ooit! (lost) van Thomas :D). De rest van mijn verjaardag heb ik lekker op het strand doorgebracht en 's avo
nds gezellig gegeten in een ECHT Arubaans restaurant! Heerlijk natuurlijk dat Thomas overal bij was :)

Thomas is sinds 14 oktober op het eiland! Ik kon gelukkig met mijn werk regelen dat ik de 11 dagen dat hij hier is 7 dagen vrij kon krijgen! Samen hebben we het eiland verder verkend en ook natuurlijk lekker Arubaans geluierd. Over 2 dagen gaat hij alweer naar huis, maar ik vind het heerlijk dat ik mijn leven hier met hem echt even heb kunnen delen.

Samen met Iris en Linda (een vriendinnetje van Iris die hier ook op bezoek is)hebben we afgelopen donderdag een road-tripje gemaakt in het kader van 'we zijn hier al twee maanden en we hebbe nog niets gezien.... We zijn naar de California Lighthouse geweest. Dit is een oude vuurtoren die niet meer in gebruik is. Hij is vernoemd naar de 'California', een amerikaans scheepswrak wat hier voor de kust gezonken is. Naar aanleiding daarvan is de vuurtoren gebouwd. De toren zelf kon je niet op, maar je had wel heel mooi uitzicht. Vervolgens zijn we doorgereden naar de Alto Vista Chapel. Dit is een beroemd kapelletje op Aruba. Het geloof op Aruba betekent sowieso heel erg veel. Vrijwel iedereen is streng gelovig.
Na de Chapel zijn we doorgereden naar de Natural Bridge. Het duurde even voordat we deze gevonen hadden, maar we hebben door een heel mooi stuk ongerept Aruba gereden. De natural bridge is eigenlijk een grote rots waar een gat in geslagen is door de zee, waardoor het een brug is geworden. Na de Natural Bridge hebben Baby Beach bezocht. Dit is een mooi snorkelstrand waar heel veel locals komen.

Verder gaan de feestjes hier natuurlijk ook door. Thomas heb ik meegesleept naar de Paddock (Waar ik die avond te water moest vanwege mijn verjaardag...haha). Daarnaast hebben we hier op Perle nog een feestje gehad: Pimps ad Ho's. haha. De foto's zouden kunnen dienen als chantage materiaal. haha. Maar leuk was het zeker!

Verder ga ik volgende week waarschijnlijk in de keuken werken van het Holiday Inn. Wel fijn zo'n verandering na 8 weken Corals restaurant! Respect voor de collega's die het al 30 jaar doen! ik zou het niet kunnen... haha.

Nou lieve mensen, ik hoop dat ik jullie weer een beetje up to date heb :) Ik plaats op deze site ook wat foto's, maar het merendeel staat op mijn facebook account! Dat is makkelijk uploaden ;)

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte in 9 graden met regen. Het enige ijs waar ik hier last van heb, zijn de klontjes in mijn drinken :P

Heel veel liefs en kussen!


xx

Marloes

  • 23 Oktober 2010 - 18:12

    Ria:

    hoi marloes

    fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad
    en dat je vrj hebt kunnen regelen 7 dagen en lekker van alles hebt kunnen doen met thomas
    bianca en ymo vragen zog af hoe het gaat bij jou ik hou ze op de hoogte hihihi
    leuk dat je nu ook de keuken in kunt
    is vast een hele verandering voor je hihi

    maak er een leuke tijd van
    en je ziet ons over ongeveer 100 dagen hih
    dat is aftellen hihihi

    gr
    uit
    lichtenvoorde

  • 26 Oktober 2010 - 17:36

    Kitty:

    Past perfect ofniet? (L)

  • 27 Oktober 2010 - 13:21

    Marloes:

    past zeker perfect! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 02 April 2010
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 20116

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2010 - 31 Januari 2011

Stage Aruba

Landen bezocht: