Een lesje DJ's en weer mooi weer!! :D - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Walet - WaarBenJij.nu Een lesje DJ's en weer mooi weer!! :D - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Walet - WaarBenJij.nu

Een lesje DJ's en weer mooi weer!! :D

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

08 Oktober 2010 | Aruba, Oranjestad

Hallo allemaal!

Zo, het is alweer bijna een maand geleden dat ik iets van me heb laten horen! Dus bij deze moest er maar weer eens een reisverslagje geplaatst worden!

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties en lieve mailtjes! Ik geniet er erg van om ze elke keer weer te lezen!

Vandaag is het 8 oktober! De zon schijnt en er staat een lekker briesje. Het lijkt helemaal geen oktober! Het is heel vreemd hoe je hier geen overgangen van seizoenen meemaakt. Wel hebben we het orkaanseizoen (bijna) achter de rug. Dit jaar is het een heel heftig orkaanseizoen geweest voor Aruba. We hebben zeker 3 weken regen gehad! En heel veel last van muggen door stilstaand water en geen wind. Gelukkig ziet het er naar uit dat het nu voorbij is. Aruba is namelijk helemaal niks aan met regen! Alles is hier gemaakt op zon, dus als er een beetje regen valt zijn vrijwel alle wegen ondergelopen en is er gewoon geen klap te doen. Ook is alles 'binnen' nat omdat alles open is.

Qua werk zijn er nog niet veel spannende veranderingen. Ik werk nog steeds met Florentine samen in het Corals restaurant. Met een beetje pecht gaan we pas eind november naar andere restaurants binnen het hotel. De bezetting is gewoon veel te laag! Het werk zelf gaat nu ook echt een beetje op de automatische piloot. Je werkt je lijstje gewoon af. Eerst opzetten dan loop je diner, opruimen en opzetten voor het ontbijt de volgende ochtend. Dat is het wel zo'n beetje.Gelukkig zijn alle collega's heel erg aardig en dat maakt het een stuk gezelliger. Ook begint het Arubaanse werktempo ook wel te wennen! haha.

Verder hadden we vorige week een feest in een nieuwe clun; Sizzels. DJ Erick E. kwam daar draaien. (Ik kende hem niet, maar het was een heel mooi feest). Afgelopen woensdag hebben we om 12 uur 's nachts bij de Paddock Florentine haar verjaardag ingeluid. Daar kwam opeens DJ Billy de Klit draaien (kende ik ook niet...) haha. Aanstaande zaterdag gaan we weer naar Sizzels om daar DJ Vato Gonzales te horen. (Ken ik ook niet...) Mijn DJ kennis wordt hier wel flink opgevijzeld. :P
Florentine haar verjaardag was erg geslaagd! Het was weer de eerste dag een beetje zon, dus we hebben lekker bijgebruind op het strand. 's Avonds zijn we heerlijk uit eten geweest bij Pinchos. Pinchos is een grill-restaurant op een pier, dus je zit eigenlijk op het water. Het eten was heerlijk en de sfeer heel erg goed!

Eigenlijk kan ik soms nauwelijks geloven dat ik hier gewoon op stage ben. Dat mijn tijd hier deel is van het curriculum van school... haha.

De tijd gaat wel razend snel. Over een week komt Thomas alweer hier! Dan kan hij lekker 11 dagen lang mijn leven hier meemaken. Ik kan haast niet wachten! Verder ben ik ook alweer bijna jarig! Heel vreemd met al die zon. Verder heb ik nog in het vooruitzicht hier Halloween (30 okt.) en natuurlijk kerst en nieuwjaar!.

Nou lieve mensen, ik hoop dat het allemaal goed gaat daar in 'kikkerlandje' (zoals ze dat hier soms noemen) en weet dat ik, ondanks de heerlijke tijd hier, julle ook mis ;)

xxxxxxxx

vanuit Aruba!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 02 April 2010
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 20112

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2010 - 31 Januari 2011

Stage Aruba

Landen bezocht: