Een ritme! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Walet - WaarBenJij.nu Een ritme! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Walet - WaarBenJij.nu

Een ritme!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

14 September 2010 | Aruba, Oranjestad

Dag lieve allemaal,

Inmiddels zijn we weer een lekkere week verder en het werk is steeds beter vol te houden. Ik werkte eerst in de ochtend, maar ben geswitched naar de avonddienst. Dit is wel beter omdat ik nu samen met Florentine werk en de avonddienst is gewoon leuker om te draaien.

Hier op Aruba hebben we op dit moment best veel last van het orkaan seizoen. Dit wil zeggen dat de orkanen elders in de wereld hier de wind wegtrekken. Gevolg: het is hier nauwelijks uit te houden. Daarnaast hebben we soms ook last van gigantische regenval en onweer waarvan je ramen letterlijk in hun kozijnen staan te rinkelen!

Nu ik hier wat langer ben begint er ook lekker een ritme te ontstaan. Gewoon opstaan, beetje computeren en aan het zwembad hangen en daarna naar je werk. Na het werk nog even een drankje doen en daarna naar bed. Je gaat echt toeleven naar je vrije dagen waardoor de tijd best heel snel gaat! Ik zit hier namelijk al bijna 4 weken!! Over een aantal weken mogen we waarschijnlijk door naar andere restaurants! Ik ben benieuwd...

Op vrije dagen ga ik lekker naar het strand toe of naar oranjestad. Laatst zijn we naar een supermooi strand gegaan vlakbij een restaurant wat 'the pirate's nest' heet. Bijna niemand op het strand, superblauw water en heerlijke golven!

Omdat uploaden een beetje traag gehad op waarbenjij.nu staat de meerderheid van mijn foto's op facebook!

Lieve mensen, ik denk aan jullie in de regen en geniet hier van mijn zonnetje (A)!

xx

Marloes

  • 14 September 2010 - 19:03

    Giel:

    Super :) Wat ben je lekker bruin al. Nog zo'n pinda =)

  • 14 September 2010 - 21:07

    Achmed:

    Jezus, ik ben echt zo f*cking jaloers. Ik wil ruilen! Had ik toch maar naar de hotelschool moeten gaan! Misschien in een volgend leven :)

  • 15 September 2010 - 07:08

    Ruby:

    Fijn dat je je je ritme gevonden hebt. Zo te lezen en op de foto's te zien had je het wel slechter kunnen treffen zeg! Hier heeft de herfst al vroeg z'n intrede gedaan. M.a.w. je mist hier niets.
    Geniet er lekker van en maak er maar een leuke stage-periode van.

    Dikke kus

  • 16 September 2010 - 17:01

    Nelleke:

    nelleke
    2 Minuten geleden
    Hoi Marloes,
    Leuk, om je verslagen te lezen. Ik geloof, dat wij nu ook aan de ontvangers zijn toegevoegd. Het ziet er daar natuurlijk erg vakantieachtig uit, maar af en toe moet er ook gewerkt worden........

    Geniet ervan en we missen je.

    Nelleke en Bert

  • 30 September 2010 - 10:21

    Ria:

    Hey Hey

    zo te zien ben je lekker druk
    de kids zijn al aan het aftellen bijna hihih
    hoop dat alles goed gaat en dat je er van geniet
    maak er een mooie stage van

    groetjes uit lichtenvoorde

  • 19 Oktober 2010 - 14:54

    Chris Walet:

    Hallo Marloes,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet van je verjaardag en van je het feit dat je vriendje er is.
    Ik neem een biertje en proost op deze heugelijke dag.

    Tot skypes.

    P.S. Zaterdag vertrek ik samen met Maarten naar Ivette.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 02 April 2010
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 20071

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2010 - 31 Januari 2011

Stage Aruba

Landen bezocht: