Suzuki Jimny's, Mr. Aruba en Moomba Beach! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Walet - WaarBenJij.nu Suzuki Jimny's, Mr. Aruba en Moomba Beach! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Walet - WaarBenJij.nu

Suzuki Jimny's, Mr. Aruba en Moomba Beach!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

23 Augustus 2010 | Aruba, Oranjestad

Dag allemaal!

Maar weer een berichtje van het zonnige Aruba! Je zou haast denken dat ik niks beters te doen heb, de waarheid is ook: ik heb niks beters te doen! Het tempo hier op Aruba ligt mij wel. Het is nog steeds heerlijk warm en ik begin al steeds beter te wennen!
Ook de zorgeloze sfeer hier werkt goed verslavend!

Hier op Aruba zijn alle mensen allemaal heel erg hartelijk! Iedereen vraagt wie je bent en waar je vandaag komt. Als je dan zegt dat je van hotelschool maastricht komt zijn ze stuk voor stuk lyrisch. We hebben zelfs heuse Mr. Aruba ontmoet. Een kleine colombiaan die eigenlijk teveel spieren heeft. Hij woonde nu op Aruba en was een keer gekozen tot Mr. Aruba. De man is hilarisch!

Op Perle d'Or stromen nu ook heel langzaam steeds nieuwe mensen binnen. Dat is wel heel gezellig en zo langzamerhand begin ik ook steeds meer mensen te leren kennen.

Op het eilend bewegen we ons voort in suzuki jimny's. Een soort van jeepjes. Echte rammelbakken die we voor veel te veel geld moeten huren, maar ze hebben we stijl! haha


Moomba Beach hebben we eigenlijk tot nu toe een beetje gebombardeerd tot ons stam-strand. Moomba beacht ligt aan de High Rise. Dat is het gebied met alle 'hoogbouw' hotels. Alle hotels van de high rise liggen aan het strand. Moomba Beach heeft ook een superrelaxte strandtent waar je lekker kan lunchen en avondeten. Daarnaast is zondag de avond om daar te gaan stappen. Dit heb ik al mogen meemaken en het was ontzettend leuk! Ook wel heel erg warm natuurlijk maar als je het even zat bent ga je gewoon weer op een strandbedje liggen!
Tijdens het binnenkomen op Moomba beach gisteren was het wel hilarisch. Een security-mannetje ging elke auto controleren op zelfmeegebrachte drank. Rustig op zijn dooie gemakkie met een sigaret in zijn mond op de achterbank van mensen gaan liggen om te kijken :P Dat duurde dus even, maar was wel grappig!

Nou, dit was het dan weer voorlopig. Ik denk dat ik later in mijn stage minder zal gaan schrijven vanwege mijn werkend leventje, maar tot nu toe heb ik nog alle tijd om relaxt te internetten en iedereen up to date te houden...! en dat verveelt voorlopig nog niet!

ps. voor iedereen die mij wil bereiken heb ik nu een arubaans telefoonnummer!

00297 744 2766

En ik woon op:

Perle d'Or
Boegoeroei 11 Z
Aruba !

Ayooo!



  • 24 Augustus 2010 - 07:03

    Ruby:

    Ohhhh, ik ben zo jaloers. Heerlijk hè altijd maar zonnig weer. Ik ben blij dat je het prima naar je zin hebt.
    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 02 April 2010
Verslag gelezen: 765
Totaal aantal bezoekers 20116

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2010 - 31 Januari 2011

Stage Aruba

Landen bezocht: