Bonbini! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Walet - WaarBenJij.nu Bonbini! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Walet - WaarBenJij.nu

Bonbini!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

20 Augustus 2010 | Aruba, Oranjestad

Dag allemaal!

Nou, dit is mijn eerste reisverslag van tropisch Aruba! Na een rustige vlucht ben ik goed geland!
Bij aankomst viel er gelijk een warme deken van 36 graden celsius over ons heen. Dat was wel even wennen! Het is hier ontzettend mooi en warm, echt een waar paradijs!

Na een dolle taxirit kwamen we aan bij Perle d'Or, mijn verblijfplaats. Perle d'Or is mooi en heel erg gezellig met alle verschillende studenten.
Al de eerste dag heerlijk in het zwembad gelegen! Mijn kamer is best mooi. Niet al te groot, maar goed te doen. Fijn is dat we allemaal een eigen badkamer hebben en een airco voor 's nachts.
We zijn met zijn alleen ook gelijk bekend als 'de volgende groep uit Maastricht', echt grappig.

Vandaag gaan we met zijn alleen kijken of we een auto kunnen regelen en naar het strand gaan. Ook moeten er extra handdoeken en eten gekocht worden. Er is nog zoveel te ontdekken!

Ik hou het lekker kort en zal meer schrijven als ik meer heb meegemaakt! Het internet hier is echter een kleine ramp, dus ik zal kijken wanneer het me lukt om online te komen :P

Voor jullie allemaal een dikke knuffel en de foto's die ik gemaakt heb zal ik zo snel mogelijk online zetten!


xxx

Marloes

  • 20 Augustus 2010 - 14:54

    Monika:

    Hoi Marloes,
    mooi dat je goed terecht gekomen bent. Ik heb intussen mijn tropische eiland, Bali, weer verlaten en ben onderweg naar het koude Nederland.
    Groetjes
    Monika

  • 20 Augustus 2010 - 15:48

    Giel:

    Wat ziet dat er vet uit! *jaloers*

  • 22 Augustus 2010 - 09:27

    Kitty:

    Klinkt tot nu toe goed! Je auto heeft al weer wat ritjes gemaakt en is nog steeds heel =) hou ons op de hoogte!! xxxx

  • 23 Augustus 2010 - 18:50

    Laura:

    Wauw, wat ziet dat er lekker zomers uit!

  • 24 Augustus 2010 - 07:01

    Ria:

    van uit lichtenvoorde
    krijg je de groetjes van ons allemaal
    bianca en ymo wilde al weer naar je toe heb alleen gezegd dat je voor school een poos op vakantie was
    ik zal binnen kort mama en kitty langs gaan en ook aan hhih

    hoop dat je het goed na je zin hebt de foto's zijn al veel belovend

    groetjes van uit lichtenvoorde

  • 16 September 2010 - 17:00

    Nelleke:

    Hoi Marloes,
    Leuk, om je verslagen te lezen. Ik geloof, dat wij nu ook aan de ontvangers zijn toegevoegd. Het ziet er daar natuurlijk erg vakantieachtig uit, maar af en toe moet er ook gewerkt worden........

    Geniet ervan en we missen je.

    Nelleke en Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 02 April 2010
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 20114

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2010 - 31 Januari 2011

Stage Aruba

Landen bezocht: