"U kunt nu inchecken" - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marloes Walet - WaarBenJij.nu "U kunt nu inchecken" - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marloes Walet - WaarBenJij.nu

"U kunt nu inchecken"

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

18 Augustus 2010 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal!

Schreef ik een maand geleden nog een bericht over dat het nog zo kort was voordat ik zou vertrekken, kreeg ik vanochtend toch een verrassing in mijn mailbox.
Het was een en e-mail van KLM waarin zij mij vertelden dat ik binnen 36 uur ging vliegen en dus nu online kon inchecken!
36 uur?! oops... die tijd is snel gegaan.
Als een van de weinigen is het me ook gisteren gelukt om alles wat ik mee wilde nemen in 1 koffer te proppen! (ok.. en een handbagage koffertje).

Vanavond ga ik nog lekker met mijn moeder, zusje en Thomas samen eten voordat ik (vast een) slapeloze nacht ga krijgen! haha

Ik hou jullie op de hoogte en mijn volgende berichtje zal dus van het zonnige Aruba zijn!

See you on the other side!

xx

Marloes

  • 18 Augustus 2010 - 08:48

    Jack En Lidy:

    Bedankt voor je mailtje. Spannend toch? Goede reis en slaap ze. Anders slaap je wel in het vliegtuig tijd genoeg. Groetjes Jack en Lidy.

  • 18 Augustus 2010 - 09:09

    Wieke:

    veel plezier!

  • 18 Augustus 2010 - 09:28

    Ruby:

    Ik vind het erg jammer dat ik je niet meer heb kunnen spreken/zien.Ik wens je in ieder geval een hele goede reis en een fantastische stage-periode. Het is in ieder geval een heerlijk eiland waar je naar toe gaat! Succes, geniet ervan en ik zal je website op de voet volgen.
    Dikke kus
    Ruby

  • 18 Augustus 2010 - 19:51

    Chris Walet:

    Hallo Marloes,

    En afgelopen week heb ik twee boeken gelezen van iemand die op Aruba geboren is.
    Het meot een paradijs zijn waar je naar toe gaat.

    Succes!

  • 18 Augustus 2010 - 21:09

    Koen:

    Veel plezier en succes daar!!!!!! dikken kussen Marieke, Sep, Bo & Koen

  • 19 Augustus 2010 - 17:51

    Ria:

    hoop dat de reis goed is gegaan
    hoop dat je het goed naar je zin krijgt en hebt hi
    ik zal je een paar foto's mailen van de 2 engeltjes hih
    of heb je voor mij een adres waar ik post heen kan stuuren ??
    hoor het graag van je

    groetjes van uit lichtenvoorde

  • 19 Augustus 2010 - 18:03

    Achmed:

    Ik heb het net even gecheckt: je bent veilig geland! En nu aan het werk! Groeten uit K-Island

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 02 April 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 20113

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2010 - 31 Januari 2011

Stage Aruba

Landen bezocht: