Het aftellen begint.... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marloes Walet - WaarBenJij.nu Het aftellen begint.... - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Marloes Walet - WaarBenJij.nu

Het aftellen begint....

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

19 Juli 2010 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal!

Over precies een maand is het zover; dan vlieg ik naar het prachtige eiland Aruba. Voor mijn derde jaar aan de Hotelschool Maastricht ga ik daar 5 maanden praktijkstage lopen in het Holiday Inn Sunspree Resort! (voor de mensen die het zich afvragen; ja, het is inderdaad het hotel waar Nathalee Holloway werkte... =P ) Ik ben geplaatst op de afdeling Food en Beverage. Dit heeft alles te maken met restaurantwerkzaamheden, bar en banqueting.
Het Sunspree Resort heeft, voor zover ik weet, 3 barren en 3 restaurants waar ik de aankomende 20 rond ga lopen! Wat mijn functie precies zal zijn weet ik nog niet, maar waarschijnlijk zal dat tijdens de stage toch wel wisselen.

Tijdens mijn stage woon ik op Perle d'Or. Perle d'Or is een studentenfaciliteit op Aruba speciaal voor stagiaires uit Nederland. Eigenlijk is het een soort van campus, maar dan eentje met een zwembad, bar en restaurant. haha! Zodra ik het adres heb zal ik het op het blog zetten!

Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden mijn blog te lezen en niet al te jaloers worden als het regent in Nederland en ik op een prachtig bounty-strand lig!

Ik heb er in elk geval zin in!

liefs,

Marloes

  • 19 Juli 2010 - 09:42

    Wieke:

    Ik ga je volgen :)! Ben nu al jaloers ;)

    xx

    ps ik zal goed op je huisje passen !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

Actief sinds 02 April 2010
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 20117

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2010 - 31 Januari 2011

Stage Aruba

Landen bezocht: